امروزه مشتری مداری از اصول اولیه هر کسب و کاری است.مشتری مداری به معنای قرار دادن مشتری در مرکز استراتژی و اهدافتان است. اساسا، این استراتژی بر نیازها و رضایت مشتری بنا میشود. این استراتژی، تمرکز شما را از محصول به مشتری تغییر میدهد.
حدودا ده سالی می شود که مشتری پروپاقرص محصولات آرالی هستم و در طی این مدت محصولات زیادی را برای خانواده، دوستان ،همسایگان و همکارانم تهیه کرده ام وهمه رضایت کامل داشته اند.
فرهاد محمدی / کارمند
به خاطر مشکل سنگ کلیه ، نیاز به استفاده از عرقیات گیاهی سنتی داشتم که توسط یکی از آشنایان با محصولات آرالی آشنا شدم و استفاده از آن را به دیگران هم توصیه میکنم.
میترا حسینی / خانه دار
عاشق عرق نعنا، گلاب دوآتشه(دو آتیشه!!!) و عرق هل آرالی هستم محصولاتی اصل از شهر کاشان وچه چیزی از این بهتر که هر محصولی را از خاستگاه و زادگاه آن تهیه کنید!